Pierwsza edycja Mazowieckich Targów Rodzinnych to już historia, więc i Festiwal Wykończenia Wnętrz też musiał się zakończyć. Należy się kilka słów podsumowania.
Dzięki hojności sponsorów: Selena, PSG, Adiam, Ultrament, mogliśmy zaprezentować licznie zgromadzonej publiczności szereg technik oraz umiejętności potrzebnych podczas wykonywania prac wykończeniowych.
Na oczach widowni zmontowana została ścianka z płyt G-K, która była bazą do kolejnych pokazów, tj. hydroizolacji podpłytkowej przy użyciu Płynnej Folii oraz pokaz dekoracji ściennych. Na oddzielnym stanowisku trwały prace nad postaciami z bajek, które zostały wycięte z płytek. Wykonane zostało również logo Targów, które wraz z postaciami z kreskówek, przekazaliśmy organizatorom na licytację z której dochód przekazany zostanie na szczytny cel.
napisane, a to najważniejsze, bo kto lubi masło maślane..chyba nikt.
Pozdrawiam