Temat Wymiana wodomierza - problemy?

Więcej
2023/05/01 17:40 #1 przez
Witam Wszystkich,

Na wstępie od razu zaznaczam, że jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o ten temat. 

Przedwczoraj Panowie wymieniali mi wodomierz w kuchni. Od tamtej pory woda (TYLKO POD PRYSZNICEM) jest nadal ciepła, ale spokojnie mogę stwierdzić, że jest trochę zimniejsza. Jest to bardzo dziwne, ale nie mogę uzyskać takiej temperatury ze słuchawki kabinowej takiej jak pod kranem w łazience czy kuchni. Normalnie to bym pewnie nie zareagował, gdybym co dopiero wprowadził się do mieszkania, ale gdy codziennie się kąpie i nagle czuć taką różnice w temperaturze wody to na prawdę łatwo to dostrzec. Czy w ogóle możliwe jest, żeby Panowie co wymieniali wodomierz coś zepsuli? Czy to tylko czysty zbieg okoliczności i usterka jest kompletnie gdzieś indziej? Bardziej prawdopodobne by mi się to wydało, gdyby wszędzie była zimna woda, a gdy tylko jest trochę zimniejsza i tylko w słuchawce kabinowej to dla mnie zagadka. 

Możecie mi fourmowicze powiedzieć co może być przyczyną spadku temperatury wody tylko ze słuchawki kabinowej? 

Jeżeli napisałem tego posta w złej kategorii to przepraszam. 

Pozdrawiam, Paluszek. 

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2023/05/02 07:25 #2 przez
Użytkownik odpowiedział w temacie Wymiana wodomierza - problemy?
Cześć. Istnieje prawdopodobieństwo że w trakcie wymiany wodomierza ukruszyły się osady nagromadzone w rurach (kamień) i popłynęły razem z wodą i przytkały baterię prysznicową. Zmniejszony przepływ cieplej wody może być odbierany jako obniżenie temperatury. Zacząłbym od oczyszczenia sitka w słuchawce potem bateria następie sprawdzenie drożności rury z ciepłą wodą.
Pozdrawiam

Bogdan
Za tę wiadomość podziękował(a): , , ,

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2023/05/07 23:40 #3 przez
Użytkownik odpowiedział w temacie Wymiana wodomierza - problemy?
Dziękuje Ci Dobry człowieku, pomogło!